آیا می توان به اجتناب از دیالیز اگر شما در مرحله بیماری 5 کلیه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توان به اجتناب از دیالیز اگر شما در مرحله بیماری 5 کلیه هستند

آیا ممکن است برای جلوگیری از دیالیز اگر شما در بیماری مرحله 5 کلیه توسط رژیم غذایی و یا هر روش دیگر است؟ در واقع، آن است که به اندازه کافی برای جلوگیری از دیالیز تنها در رژیم غذایی بستگی ندارد، اما اگر شما می توانید یک درمان مناسب بر اساس یک رژیم غذایی مناسب دریافت کنید، سپس شما یک شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

شما می دانید، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. هر چند که می تواند بیماری کلیوی خود را درمان نیست، اما ممکن است کاهش یا افزایش موثر درمانی.

همانطور که برای درمان، آن را بازی میکند نکته کلیدی در درمان بیماری های کلیوی. برای افراد مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است اگر آنها می توانند درمان سیستماتیک می کنید به موقع، آنها ممکن است نیاز به دیالیز در آینده ای نزدیک.

چه نوع از درمان می تواند کمک به مرحله بیمار بیماری 5 کلیه دیالیز جلوگیری از؟

به منظور کنترل بیماری کلیه، کارشناسان صرف سال تلاش برای پیدا کردن بعضی درمان های جدید، و در نهایت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به واقعیت است، که یک حرکت خوب از طب چینی و طب غربی می آید، با کمک این درمان، مردم که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افراد مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه، آن سخت است برای معکوس بیماری خود را کاملا اما آنها همچنین می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را داشته باشد.

از بالا ما می توانیم می دانیم که با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: